Follow | Dashboard|
As You Wish
Headmistress



Hello, Im sofea. Welcome to my blog.Don't forget to leave your footprints here.Thank You .
P/s:Be nice here.



Shout Here

Hey there my dearest readers. Haters and fakers are not allowed to be here. Respect my blog :)
CLICK CLICK



Big Clap


Skin By: Awny
edit by : #ND
pictures: We Heart It
friend ILY :))
Sunday 8 January 2012 | 02:52 | 0 Chocolate

hayy , waahh , ari ni double update ni . hehe , sekali sekala kan ? gamba tu ? errr . hehe , kan kawan tuu . friend ? bagi aku kawan mcam langit . eheh , bukan sbb kawan-2 aku tinggi ( tpi mmg tinggi pun) . sbb walaupun kita tak de rumah , langit ttap jadi bumbumg kita untuk elak dari kena pancaran matahari yg asli . eawaahh ! yelaa , mcam kwan . walaupun kita ade bnyak masalh pada dia jugak kita akan mengaduu . tipu lah kalau ade orang ckp dia tak de kawan . binatang pun ketagori kawan :) ! hehe , kawan lah tempat aku mengaduu , study . and the most importand . GOSSIP ! hehehe , tpi kawan , please don't make me like want tampa your beutiful facee . nnti dri beutiful trus jadi pityful kang . hehhee . soo jgan buad aku menyampahh . yeah ! you rite . mmg aku senang nak buad orang menyampah kat akuu , tpi kesah pulak ? HEHE , tpi tujuh( najiha , razimah , aida , amirah , iznie , anisah , erra ) kawan aku still kawan and partner forevaa untuk skulaa , yg lain rmai kawan akuu tak tertulis . . amin ~


DO YOU LIKE ME ?  say it before late ......
# my MR. GOOGLES



Older Post | Newer Post