Follow | Dashboard|
As You Wish
Headmistress



Hello, Im sofea. Welcome to my blog.Don't forget to leave your footprints here.Thank You .
P/s:Be nice here.



Shout Here

Hey there my dearest readers. Haters and fakers are not allowed to be here. Respect my blog :)
CLICK CLICK



Big Clap


Skin By: Awny
edit by : #ND
pictures: We Heart It
ehem , intai sikit =)
Sunday, 1 January 2012 | 00:27 | 0 Chocolate
before my hearts door closet , baby please don't go away 

TING TONG ! hewhew . posto posto , new here ! hmm today 1 januari 2012 , seminggu lagi my BESDAY COMING ! ouchh , dah tua -,- . heheee , hmm nnti naik skulaa , secara automatik aku tak boleh onl alsoo update blogg . aiisshh , lammeee  nnti bru aku updatee . hehe , tpi secara tidak langsung program mengintai aku dah bermulaa , macam gmbar tuu tuu , ekekeke :DD , siap kau pandaa , mmg kau jdi target aku , huahua :PP ! takleww , mesti lah blaja tpi sikit-2 intai . hee , yeelaaa , tangan tulis , telingaa dengar mata tengok smbil kenyit-2 kat kelas sebelah >< ! hehex . nnti tak memasal aku tak ngitai , dia yg intai , cewah , sma-2 mengintai . ekekek . mmg hareemm betul . last-2 sma-2 ketawa and maluu , (penah terjadi pun) . kesah begang tu mcam nih kwan-2 aku ckap dia intai akuu , wah , aku pun intai balek , dah lamee , then , aku intai dia pun intai , PAP ! dua-2 senyum pastu tunduk , maluu kut ! heheh , tpi PMR my target 1st =)) ! 


Older Post | Newer Post