Follow | Dashboard|
As You Wish
Headmistress



Hello, Im sofea. Welcome to my blog.Don't forget to leave your footprints here.Thank You .
P/s:Be nice here.



Shout Here

Hey there my dearest readers. Haters and fakers are not allowed to be here. Respect my blog :)
CLICK CLICK



Big Clap


Skin By: Awny
edit by : #ND
pictures: We Heart It
kawan segalanyaa :") and panda aku experdd :DD
Friday, 16 December 2011 | 07:28 | 0 Chocolate

hay ! erghhh ! malam ni mmg hancurr abiss !! disbbkan lman sosial kt atas nih  smua jdi tak kenaaa . mcm-2 bnde , mcm-2 prangai ! hm , mlam nih aku taktau napee . aku asee sdihh sgat , enth taktau pasai apa . nak ckap masalh aku ? bkan . tpi sbagai kwan , i try solve jgakk . tpi bnde ni tak mcm aku jngkaa , suahhh sgatt ! rasee sdeyhh sgat bila hbgan kwan bertuka jdi lawann ? ape rase eak ? perghh ! memng SAKAI !!  geng ! jgan lah kowg terpkir nak lalui bnde nihh !karutt smua ! rasee dia mcm hilang kawan hilang smuanyaa ! yaa ALLAH ! tolong panjang kan persahabatan kami . jgan lah kerana satu masalah smua brpecah ! ouchhh ! noo wayy ! my friend is evrything ! soo wateva bnde jdi aku tak kesahjnji dpat kwan-2 aku balek ! pape salah aku , im soryy guys =") , kbaii


haaa , sape yg gilakk korea msti kenal kan cita ni ?? hhahah , fuhh ! tanpa ku sedari panda dah maju kedepan kot ! perrgghh ! dia layan korea beb ! gila tak gilaa ? stahu aku , dia sepatah haram bhasa melayu pun buta ! ni korea . hahha . lucu-lucu . mmg gila pakwe aku tuu(pakwe ke ?) ehem-2 ! hee , expert pkwee aku nihh , egad dok tgok cita cina mabuk ajee . haha ! pape punn . jas we amore vitua :* 



Older Post | Newer Post