Follow | Dashboard|
As You Wish
Headmistress



Hello, Im sofea. Welcome to my blog.Don't forget to leave your footprints here.Thank You .
P/s:Be nice here.



Shout Here

Hey there my dearest readers. Haters and fakers are not allowed to be here. Respect my blog :)
CLICK CLICK



Big Clap


Skin By: Awny
edit by : #ND
pictures: We Heart It
kalau lahh aku ..
Wednesday 28 December 2011 | 02:49 | 0 Chocolate

now here ! hehe , tgok tu tgok tuu , adusshhh ! kalau lahhh aku dpat nii , ahahah ! bapee ekor ulat bulu lah kat badan aku nihh , asihhh , mengatal je kejee ! alah , kowg pun kankan ? hehe ! alah , smua gmbar ade maknaa leww ! tak smua gmbar ke arah kebluean tak semestinyaa blue kan ? sometimes owg nak smpaikan message kat kita that bertapa sayangnya owg tuu pada kitaa ! waahhh ! jiwang siot akuu , adeshh , ni masalh nii . alah , kdang-2 apa salahnyaa kan ? hhehehe , kalau lah aku dgan panda mcam nii , fuhhh ! mmg trbang akuu atas katil , heheh xD  ! hehehe , tpi apa kan daya , aku cuma boleh berharap , ceehh gedik sikitt ! heheh , alah , bgi owg islam tak payah lah peluk-2 sekadar apee yg halal okey lah kan , hehehe , tpi cumaa kdang-2 jeww trlebih skit xD ! ooppss , okay tpi aku ngakuu kay ! hehe , tpi takdelah smpai mcam nii , heheh , yelaaaa , owg single mingle mcam aku nii tak de peluang mcam nii kalau adee mmg aku lah tuu yg menyengal ! hehehe, kalau taun depan ada rezeki , insyaALLAH ! hehe , tpi bkan rezeki nak dpat peluk mcam nii tpi daptkan dia ! aww ! hehe , hmm , kalau kita dpat laki mcam nihh , msti hidup rasa dihargaikan ? rasee bangge kut ade pkwee , tak kira hensem or not (takpenting langsung) tpi stay ade owg terima kita seadanya pun dah mencukupii , heheh , sapee setuju angkat baju ? hehehee ! and kadang-2 aku naik heran dgan perasaan aku pada panda ! hmm , smpai rasee mcam aku ni syok sndrii , smpai aku cuma bayangkan dia dgan pumpuan lain aku boleh nagess dorh ! padahal bru bayang jeww ! aduii , poyo tak aku ? aku nih badan besar tpi hati still lembut gebu mcam mayonis ! alah , tak kesah kowg nak ckap apee , tpi tu sbnanye akmarsofea nii ! seorang yg sukar difahami , sukar menyukai , sukar senyum pada owg and smua sukar lah , senang citee ! hehe ,  kay smpai sini dlu , hehe , kbyebye , mwahh =P








Older Post | Newer Post