Follow | Dashboard|
As You Wish
Headmistress



Hello, Im sofea. Welcome to my blog.Don't forget to leave your footprints here.Thank You .
P/s:Be nice here.



Shout Here

Hey there my dearest readers. Haters and fakers are not allowed to be here. Respect my blog :)
CLICK CLICK



Big Clap


Skin By: Awny
edit by : #ND
pictures: We Heart It
~ HISTORY OF DOMO KUN ~
Wednesday 9 November 2011 | 08:47 | 0 Chocolate

haalloo =D , see up there ? my domo ! tehee , yups , correct , i super llove domo , hehe . sbnarnye "domo" ni ade ceritenye , hehe , like thiss , at skul , my buddys nii mlut lancang2 smuenyerr , tpi super GOOD ! ade ke ptot dy0wg ckap my prince charming "DOMO" ! WATTAFISHH ! pdahal nme panggilan dy PANDA . hehe , na tao sbb ape ? wahh , ni mmg tahap memaluu ken ! sbb gigi panda tepi taring2 smue so nmpk mcm gongak ! walaooweyhh , kuang aja tidak ? haha , tpi ta pe , ape yg penting , aku pnyer bkan kowg , so ade aku kesahh ? haha , at first you look at him , kowag msti ase len mcm , trust me ! hehe ,  ! so , ape you wanna ckap2 , ckap lahh , mlut kowg ken , tpi blakang2 lahh , jgan dpan2 , mmg lesap aku tibai kowang mcm roti tibaii , hehe ~
                                               
                                                   lengkap sudaa bab 1 , --> panda


Older Post | Newer Post